Torsdag

Första skolveckan är nästan slut. Idag tog vi klasskort sen hade vi en föreläsning om Ekologi eller något i typ 3 timmar..
Inatt sov jag hos Lojsan och Bella nere på Ekbacken för vi hade ju myskväll hos Tilly och snyggingarna på kvällen. När vi gick och la oss kollade vi på Dear John. Braaaa film!
Ìgår började vi inte förrns 12.45 så jag åkte till stallet på morgonen och red en sväng till galoppbanan med bebis. Han var jätte duktig! Det har han iförsig varit hela denna veckan, så imorgon ska han få vila. Har haft kvällsfodringen hela veckan och imorn ska jag, Lojsan och Diana ut i Halmstad. Sen har jag stalljouren hela helgen så får väl ta det rätt lugnt, sova och plugga ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0