Söndag

Inatt satt jag och Tilly uppe vid kolmilan mellan 24.00 och 05.00 med killarna när dom skulle ha nattpasset. Det var rätt mysigt och vi stekte pannkakor, poppa popcorn och spelade kort. Sen somnade jag och Tilly, inte jätte bekvämt där på trägolvet, men är man trött så är man..
Just nu sitter jag och glor på idol samtidigt som jag imellanåt springer ner till tvättstugan och bytar tvätt i maskinerna, för tvätta, det behövdes verkligen. Alla hästkläder stinker bokstavligt talat efter de här veckorna med heldagar i stallet. 
Senare i eftermiddag/kvällen ska jag till stallet så ska jag och Karro rida en stund i ridhuset eftersom att hon och hennes galenpanna till häst äntligen har kommit ner till Halland igen :)

Här kommer tre bilder på mig och ponnybus från igår när vi red i stormen. Red ca 30minuter för de blåste och regnade cats & dogs.. De e rätt suddiga för de e tagna med mobilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0