Äntligen helg!

Det är sjukt hur trött man kan vara. Har varit helt slut hela veckan så har inte gjort så mycket mer än det jag har behövt. Gått upp 05.45 varje dag och cyklat ut till Haverdalsbro, tagit bussen till praktiken och har varit där mellan ca 07.15-17 .  Sedan vidare till lilla bebiponnyn och fixa och rida honom. Han har dock fått vila rätt mycket denna veckan pga både mig och han. Jag är helt slut när jag kommer hem och han stackarn hostar..

Här kommer lite bilder på kläderna som jag köpte förra helgen när papi var här och hälsade på ♥
(eftersom min kära syster tjatar sååå mycket.)




Vit tröja från BikBok
Grönt linne från BikBok
Svarta jeans från GinaTricot
Väska från BikBok


Kommentarer
Postat av: agnes

fan va nice :D ta me dom hem o lämna dom här sen hahah ;D

2010-09-11 @ 00:45:48
Postat av: Frida

hahahah glöm det ;) du kan få låna det när jag e hemma.. :)

2010-09-11 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0