Ännu en helg

Jahapp då var det helg igen. Eller, det är fredag, men eftersom att vi är lediga idag så är det som en helg.
Veckan har gått sjukt fort. I tisdags var vi på studentfest, eller vi kom aldrig in för det var jätte mycket folk så det blev typ kaos. Men vi drog till The Corner istället och hade minst lika trevligt. Jag, Robin, Robban, Conny och David (Y).  I tisdags slutade vi även 11.30 så jag och Karro red en sväng i skogen på ridslingan. Dom e så söta våra små pållar, dom gillar verkligen varandra! :)
Vi slutade 11.30 igår också! Jag och Karro åkte till stallet och löshoppade våra små troll. Emem verkade ha gjort det förut och han va jätte duktig! Efter det ringde Louise och ville att jag skulle följa med henne till hennes stall och visst det gjorde jag. Hon tvingade upp mig barbacka på hennes nerdrogade galenhäst men det gick fint. Han var jätte lugn ^^

Nu ska jag tvätta och senare blir det stallet. Ska ta han om crazyDaisy i helgen också för Karro lämnade mig för en helg i Stockholm.. Dags för bby att få sig ett dressyrpass idag.. (Y)

Kanske kommer filmer från hoppningen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0